loading...
سایت مهدی یراحی
Admin بازدید : 146 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

.یکشنبه امپراطور با شش ماه تاخیر به دنیا اومد و ظاهرا این نو رسیده خوش شانسه!چون تولدش مصادف شد با کنسرت دوم و تونستیم در کنار هم براش جشن تولد بگیریم.دوس دارم همینجا از همه کسایی که واسه هر چه کاملتر شدنش زحمت کشیدن تشکر کنم.امپراطور با چهار قطعه که پیشتر شنیده بودین و نه قطعه جدید،مجموعا سیزده قطعه منتشر شده و امیدوارم مهر این نو رسیده به دلای مهربونتون بیفته!تو پست های بعدی در مورد حاشیه های آلبوم هم مطالبی میذاریم"قطعه عطر تو،اسامی عوامل و..."ولی میخوام تو همین پست از پیام های پر مهر شما عزیزان صمیمانه تشکر کنم و خواهش کنم تمام کاستی هایی که وجود داره رو به بزرگی قلبهاتون ببخشید.غرور من اینبار حق داره

برچسب ها مهدی یراحی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 292
  • بازدید کلی : 6,622