loading...
سایت مهدی یراحی
Admin بازدید : 126 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

درمورد تیزر آلبوم و استفاده از اسب و شباهتش به کارها و یکی از کلیپ های یه خواننده مطرح (شادمهر عقیلی) هم سؤال شد و مهدی خیلی فان به این سؤال جواب داد و گف که اسب که مال یه نفر نیست. به هر حال شباهت توی همه کارها هست، ولی تقلیدی وجود نداشته.روزبه بمانی هم گفت که نژاد اون اسب فرق داشته.++++++++++وقتی که خبرنگاران از رستاک حلاج درباره ی آهنگ عطر تو پرسیدند ...رستاک: راجع به ترانه عطر تو که شده حاشیه کل این آلبوم باید بگم که این کار بدون اجازه من توسط یه گروه خونده شد. من کارم یه کار سنگین بود، ولی اونا خیلی فان کار کرده بودن. تماسی هم با اونا گرفتیم که حتی قول دادن این کار رو اجرا نکنن، ولی بعد از 5-6 ماه دیدم که ویدئوکلیپش هم ساخته شده. بخاطر همین خواستم که این ترانه یه بار دیگه به اون شکلی که خودم می خوام اجرا بشه و خونده شه.++++++++++محمد رضا خانزاده در مورد تاخیر در تاریخ انتشار آلوم توضیح داد : قرار بود آلبوم ما توی سال 92 پخش بشه. ما توی ایران به تعداد انگشت های دست فقط شرکت پخش داریم که کارشون هم بیشتر انتشار فیلم و محصولات دیگره. ما هم باید با این مسائل هماهنگ باشیم. این تأخیر 1-2 ماهه هم بخاطر مسائل شرکت پخش بوده و تقصیری از ما نبوده!++++++++++مهدی یراحی: داستان اون چشم بند برای روایت کسی بوده که چشماش بسته ست و دستاش بازه. زندگیشو روی آب ساخته و فریاد می زنه و حقیقت قلبشو بیان می کنه که تو قلب من یه امپراطوره....++++++++++مهدی یراحی: آقای روزبهب مانی دوست مشترک من و آقای علیخانی بود که بهشون پیشنهاد داد که من تیتراژ ماه عسل رو بخونم و این روند طی شد و رفاقتی هم ایجاد شد و همه اینا منجر شد به تیتراژ هر جای دنیایی و سازش. منم از این تجربه خیلی راضیم، چون باعث شد مخاطبای من خیلی بیشتر بشن.++++++++++یکی از خبرنگارا به احسان علیخانی گفت :این رفاقت ها توی همکاری باعث میشه که خیلی خواننده ها دیده نشن و فقط از یک نفر استفاده شه. شما رسانه خیلی قوی ای هستین و می تونین خیلیا رو به چشم بیارین... و آقای علیخانی هم جواب دادند که :من اصلاً توی این آلبوم هیچ نقشی نداشتم و فقط بخاطر علاقه ای که به مهدی و کارهاش دارم، الان اینجام.بخاطر ضبط دیشب هم الان نیم ساعته که بیدار شدم و امیدوارم چرت و پرت نگم و دارم سعی می کنم تمرکز کنم!!!ما خیلی سعی کردیم که هوای همو داشته باشیم توی تمام صنف ها. با حتی با مهدی یغمایی هم کار کردیم. ولی از یه جایی به بعد حس میکنیم که مخاطبا یه جو رو دوست دارن، ما هم همونو ادامه میدیم. واقعاً اگر حس می کردم یه کار بهتری می تونست برای پایان ماه عسل بهتر باشه، حتماً می رفتم سراغش...++++++++++و خبرنگار سوال دیگه ای از آقای علیخانی میپرسه :خیلیا میگن که خواننده ها برای کار کردن توی تیتراژ های تلویزیونی، مخصوصاً برنامه های ماه رمضان، باید لابی داشته باشن و از طریق روابط با تهیه کننده و مجری می تونن وارد بشین...احسان علیخانی هم جواب میده :من به کل با این حرف مخالفم و حداقل برای ماه عسل که هرگز این اتفاق نیفتاد. من با خیلی از خواننده ها کار کردم که حتی قیافه شون رو دیگه یادم نمیاد. تیتراژ آغاز ماه عسل رو اصلاً قرار بود و من می خواستم که 3 نفر با هم بخونن، ولی نشد!++++++++++وقتی که یکی از خبرنگارا از مهدی یراحی میپرسه که آیا تا آخر محرم و صفر کنسرت دیگه ای برگزار میشه یا نه ، محمد خانزاده جواب میده : هفته ی دیگه محرم و صفره!!++++++++++مهدی یراحی در مورد اجرای زنده در زادگاهش میگه : هر بار 3-4 روز قبل از کنسرت با کنسرت گذارهای مختلف هم کنسل شده. نمیدونم کی توی اهواز با من و چند نفر دیگه مشکل داره که نمیذاره من اونجا برنامه اجرا کنم. ولی ما پیگیر هستیم و من خیلی شوق و ذوق دارم و دوست دارم که اونجا توی اهواز اجرا داشته باشم.++++++++++یه نفر از خبرنگارا درمورد این رسید که چرا توی این آلبوم ترانه عربی خونده نشد؟مهدی یراحی هم جواب داد :من خیلی به تکرار اعتقاد ندارم و دوست دارم توی هر آلبوم یک روش و یک ایده جدید داشته باشم برای جذب مخاطب. ولی کار عربی حتماً باز هم کار خواهم کرد...++++++++++زهرا عاملی: من می خوام باز هم راجع به امپراطور صحبت کنم. من کلاً شاعر پرحرفی هم هستم. چون دستی هم در اجرا داشتم. انتقادهایی به امپراطور شده بود که این قطعه و ترانه اش پراکنده گویی داره، ولی این ترک بی نقصه و تمام بیت هاش مثل یه زنجیره به هم متصله!++++++++++(ممنونم از گزارشگران سایت اینحال که خودشون رو به موقع در این نشست حاظر کردند)منبع تمام اطلاعات این پست inhall.ir می باشد

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 283
  • بازدید کلی : 6,613